czwartek, 16 maja 2013

Wracamy na budowę!!

Na placu boju mielismy mały (parodniowy ) postój, bo nasz majster  wyjechał. Za bardzo mnie to nie zmartwiło przez ten czas zajeliśmy sie porządkowaniem ogrodu. Koszenie, plewienie ,podlewanie. Poprzesadzalismy niektóre róże, dokupiliśmy pare krzaczków lawendy, budleje Davida i powojniki :) Wracajam do naszej budowy. Jesteśmy na etapie rozkładania ogrzewania i wody. Brama garażowa już zamontowana i działa ( bo już sie bałam że będzie całe życie uchylona :)) Drzwi wejściowych jeszcze nie ma ( czekamy na przesyłkę z Misińca,) mają być ok 17 czyli liczę ,że pare dni po :) Na piętrze czyli w pokojach chłopaków, łazience , garderobie i naszej sypialni już styropian i rury rozłożone. Także robota posuwa sie do przodu, co mnie bardzo ale to bardzo cieszy. W przyszłym tygodniu( mam nadzieję:)) bedziemy robić wylewki, potem troche odczekamy i podłogi. Drzwi wewnętrzne też oczywiście mam juz wybrane,bądą to Fiordy firmy Polscone lub drzwi drewniane surowe do malowania firmy Radex model Londyn . Styl i charakter drzwi jest bardzo podobny,  różnią się także wykonaniem tzn fiordy- pieknie pomalowane proszkowo , gładkie tylko plaster miodu ( a pełne sa dla mnie za drogie)::::: radexy- drewniane pełne, tanie tylko do samodzielnego malowania. ( oczywiscie dla mnie to nie problem, bo juz chyba wiecie ,że ja to uwielbiam i nie miałabym absolutnie żadnych oporów żeby sie tego podjąć ale reszta domowników je posiada i to w ogromnej ilości. Mąż argumentuje to najdelikatniej jak potrafi zganiając na czas, że to będzie bardzo długo trwało,ze drzwi jest za dużo, że miały być gładkie i śnieżnobiałe a będą z moimi przecierkami itd.Obawiam się,że może mieć trochę racji ale z drugiej strony nie chce mieć takich cienkich drzwi w pokojach u chłopców, bo tam bywa dosyć głośno a i inne pomieszczenia wymagają intymności:)) . A może zrobię fiordy na dole a radexy na górze??!! już sama nie wiem :) Za to wiem jakie bedą klamki - czarne firmyMazovia Barcz- piękne i cena fajna!! Jeżeli kotoś szuka nietypowych i stylizowanych klamek to warto odwiedzić ten sklep internetowy http://klamkisklep.pl/


fiord
Radex-Londyn 
Mazovia Barcz
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz