wtorek, 14 maja 2013

Kobieta też potrafi--Dziewczęce murowanie

Wszystkie murki, opaski przy nich, schody w naszym ogrodzie murowały dziewczyny czyli ja z pomoca mojej mamy:) Obie lubimy takie prace:) Nauczyłyśmy się jak się robi zaprawę a potem krok po kroczku murowanie... Niektóre z nich stoja już dwa lata czyli nie jest źle z babskim murowaniem.Najtrudniejsze są początki, ale potem nabiera sie wprawy.Mi zupełnie nie przeszkadza jak murek jest troszeczkę krzywy , jak wystaje jakiś kamień to wszystko sie potem zgubi i takie detale nie mają znaczenia a w moim odczuciu wygląda to bardziej naturalnie.Kamienie bierzemy z pobliskiej rzeczki, grubsze na murki a płaskie na opaski wokół murków.Opaski sa po to aby nie trzeba był używać podkaszarki do trawy, tylko kosiarką podczas koszenia mozna najechac na kamienie przy murku i równiuteńko skosić trawnik. Moją pracę można zobaczyć we wcześniejszym poście o moim ogrodzie. Na tych zdjęciach ogród nie wyglada efektownie bo to pierwsze dni po bardzo długiej zimie:)Będziecie mogli jeszcze obejrzeć nie raz jak stawiam murki bo mój ogród jest dosyć nietypowy i mnóstwo w nim górek które muszę "poodcinać" murkami żebym mogła coś ponasadzać :) na razie mam tylko zdjęcia jak robimy opaski przy bardzo niskim mureczku tylko ułożonym z kamieni .





3 komentarze:

  1. Zaczynam się zastanawiać czy mi edytor komentarzy szwankuje hahaha. Kochani bardzo się cieszę,że do mnie zaglądacie ,ale bardziej bym się cieszyła gdybyście się od czasu do czasu odezwali. Pozdrawiam Was wszystkich bardzo, bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna robota i pomyśleć, że to takie proste! Inspirujący blog, podzielę się z mamą odkryciamu, bo sama niestety nie mam jeszcze ogrodu, w którym mogłabym podziałać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna robota i pomyśleć, że to takie proste! Inspirujący blog, podzielę się z mamą odkryciamu, bo sama niestety nie mam jeszcze ogrodu, w którym mogłabym podziałać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń