wtorek, 6 sierpnia 2013

MOJE MAŁE PRZYJEMNOŚCI :)

Ci którzy czytają mojego bloga już wiedzą ,że kocham takie męskie zajęcia czyli murowanie, szlifowanie, cięcia piłą itd. Bardziej mnie cieszy zakup nowej szlifierki niż jakiegoś ciuszka . Wczoraj właśnie sobie kupiłam wyrzynarkę do drewna i zamierzam się zabrać za położenie podłogi drewnianej w ganku i zrobić tam jeszcze drewniane schodki ( hihihi) No zobaczymy, co mi tam wyjdzie !!!! ale mam takie przeczucie ,że nie jest to bardzo trudne:). Z ostatnich moich prac- co byście sobie nie myśleli ,że jestem leniwa- skończyłam kamienne schodki, zrobiłam kamienne donice na rododendrony i stawiam murki wszędzie gdzie musza stać:), wyczyściłam deskę , która będzie półką nad kominkiem itd. itd. (ową deskę znalazłam przypadkowo na śmietniku w drodze na imprezę, oczywiście nie mogłam się oprzeć i powędrowałam z nią do znajomych, mieli niezły ubaw:))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz