środa, 14 sierpnia 2013

DZIĘKUJĘ !!!!!

Bardzo wszystkim dziękuję za wszystkie odwiedziny. Muszę przyznać ,że nie spodziewałam się tak licznych wejść z całego świata. Zachęcam Was Kochani do komentowania moich postów bardzo serdecznie. Niezwykle ważne jest dla mnie to co myślicie i jak oceniacie to co piszę. Proszę o więcej i mam nadzieję, że już wkrótce część z Was się do mnie odezwie:)))))))) Ostatnio się trochę opuściłam bo czas letni to dla mnie przede wszystkim czas spędzony na pracy w ogrodzie a ogród mam dosyć trudny i w zagospodarowaniu i w utrzymaniu porządku tym bardziej że jest to jeszcze plac budowy czyli taki legalny śmietnik wszystkich naszych fachowców ( jak to każdy mówi ,że jak się buduje i wykańcza to wszędzie można wszystko rzucić bo potem i tak trzeba będzie posprzątać - ciekawe po ci ludzie się myją , przecież i tak się ubrudzą. Oni wszyscy zabraliby dupki z mojej budowy a ja bym się pewnie już nigdy nie odkopała:)))))Już się przyzwyczaiłam ,że każdy z nich robi tak aby inwestor miał co robić:). Wracając do tematu to jeszcze raz Kochani dziękuję, że poświęcacie mi chwilkę tym bardziej ,że każdy z nas ma czasu coraz mniej a życie pędzi w tempie ekspresowym i ciągle jest coś do zrobienia :) Pozdrawiam Wszystkich Bardzo serdecznie.

                                                                                                                         Justyna



Moje letnie bukiety dla Was!!





                                                                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz