środa, 29 stycznia 2014

Po długim czasie nieobecności......

Kochani , bardzo Wszystkich serdecznie przepraszam za to,że tyle czasu się nie odzywałam. Powodów jest kilka. Po pierwsze to przed Świętami było straszne szaleństwo z przeprowadzką a drugi powód to brak netu.Jest jeszcze parę innych tematów , które zaprzątają moją głowę:)))) Bardzo nam zależało na tym żeby spędzić ten czas świąteczny już we własnym  domu. Kosztowało nas to bardzo dużo pracy. Nie wszystko jest skończone a tak na serio to nic nie jest skończone. W każdym pomieszczeniu jest jeszcze wiele przed nami.Jak już zamieszkaliśmy to nie zrobiliśmy nic tzn klamki leżą w pudełkach ( zatrzaskiwanie się wkurza mnie do podniesienia ciśnienia do maksimum) ściany jeszcze nie wszystkie pomalowane , listwy nie poprzyklejane a już umywalka  do wymiany i ściany do malowania :)))) A my się nie możemy odkręcić i nic nam się nie chce. Czy Wy też tak mieliście:)?!!! A poza tym to jesteśmy mega szczęśliwi że mieszkamy już sami w naszym domu!!!!!!
   A to kilka zdjęć jak to mniej więcej u nas wygląda:)

 Tak przerobiłam stolik kawowy, który był zwykły sosnowy







 kominek i widok na kuchnie:)




  witrynka tez była sosnowa a teraz jest biała z grafikami





to prezent dla agenta 007:))))) a tak na serio to radio które umila mi czas w kuchni:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz