sobota, 21 września 2013

ZDJĘCIA - co nas wykańcza:)

Jak już wspomniałam wcześniej dosyć dużo się ostatnio u nas dzieje. Wiecie,że bardzo mnie to cieszy bo cholernie lubię jak się coś robi i jeszcze  widać postępy. Przyznaję,że już trochę mam dosyć malowania, po licznych przebojach z taśmą malarską , która po oderwaniu odchodziła razem z farbą. Już mi sił brakowało, bo oderwanej farby już nie zamalujesz, bo widać różnicę, więc trzeba delikatnie zaszpachlować gładzią, potem przetrzeć i znów zamalować:))) jeżeli powtórne malowanie nie wymaga przyklejenia taśmy to całe szczęście ale wiecie jak mnie trafia jak konieczne jest oddzielenie znów kawałka ściany taśmą?! :))) no tak można w kółko!!! Boję się pomyśleć co będzie jak zacznę malować szachownicę na klatce schodowej :)))) Postaram się w tym miejscu zagruntować to nierozcieńczonym gruntem, może to pomożę!!! Ja maluje , gruntuje, powoli już sprzątam i pomagam mężowi układać deski na podłodze. Sypialnia i pokój Jakuba gotowe czekają tylko  na malowanie i lakierowanie podłóg, montaż oświetlenia i listw przypodłogowych. Pokój Filipa jest w trakcie układania desek i to tutaj straciłam najwięcej nerwów na doświadczenia z taśmą malarską.
           Zaczynam prezentację :) od naszej sypialni

To pokój starszaka - czeka nas tutaj jeszcze trochę pracy- powtórne malowanie


mój mąż układa podłogę z niesamowitą cierpliwością i chęcią o co go wcześniej wogóle nie podejrzewałam , bo jakoś nie przepadał za tematem budowlanym , ale jak mówi ludzie się zmieniają co mnie cieszy najbardziej:). Nie wiem czy zadziałała kwestia finansowa, ale ja wolę zrobić coś sama bo to lepiej smakuje, czyż nie?!:))



 A tu prezentuje cudne drzwi firmy Polscone - te które pokazywałam już wcześniej


 Pokój Jakuba już pomalowany i deski na podłogach położone czekają na malowanie i lakierowanie



 Łazienka jeszcze nie skończona, ale już pomalowana.


 Dalej pokój starszaka



 A tu podczas pracy dogrzewamy się już naszym kominkiem- jeszcze brudnym i  niewykończonym tak jak bym chciała, ale już mnie cieszy ciepełko w domu :))


Także widzicie ,że się nie obijamy !!!!! Pozdrawiam wszystkich serdecznie:))))!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz