czwartek, 19 września 2013

Nie można mieć wszystkiego:((((

Marzenia marzeniami a  rzeczywistość bywa różna . W moim budowanym domu okazuje się bardzo zaskakująca i okropnie wkurzająca. Dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych za to dla moich fachowców jest ich za dużo. Wannę wybrałam jednak narożną bo zrobiło mi się  szkoda niewykorzystanej przestrzeni jaka zostawałaby przy ustawieniu wanny owalnej. Jestem z tej decyzji akurat zadowolona, bo ta którą kupiliśmy jest wykończona bardzo opływowo co nadaje jej takiego rustykalnego charakteru. Za to z obudową przeboje, bo pamiętacie ,że koniecznie chciałam żeby była taka wykrojona. Wyjechałam na jeden dzień i to wystarczyło aby mi bluzgi z ust nie schodziły do samego wieczora. Pokazywałam obrazki , tłumaczyłam jak ja to widzę, podpowiedziałam z jakich materiałów ma to być wykonane i na pytanie czy szanowny pan fachowiec rozumie o co mi chodzi odrzekł ,że oczywiście nie ma nic prostszego. Hmmm , jak się okazało to nie bardzo. Ja przyjeżdżam a tu obudowa wykrojona nowocześnie z ostrymi kantami i świeżo nałożony tynk. Nawet mi do głowy nie przyszło,że można i tak , ale jednak można.... Wściekłam się niemiłosiernie i kazałam wszystko ściągać i poprawiać. Oburzenie pana fachowca nie było wcale mniejsze niż moje , bo on argumenty swoje miał jak jasna cholera -że on teraz za darmo robić drugi raz nie będzie. Kurcze dlaczego jak się o coś pytam to wszyscy wszystko potrafią i w lot łapią to co ja mówię a rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej . Wzięłam szpachelkę , rozrobiłam tynk, położyłam , po wyschnięciu przetarłam delikatnym papierem ściernym i ot cała robota. Żałuję tylko ,że za to zapłaciłam draniowi. Człowiek znów uczy się na błędach, musi wydać parę złotych ale się nauczy, no i roboty się nauczy :)))) Jeżeli kiedykolwiek będę stawiała drugi dom.......:))))



 

Na zdjęciach wanna jest jeszcze nie skończona , ale jutro postaram się wkleić zdjęcia co nowego na naszej budowie. Przyznaję,ze ostatnio już wogóle nie mamy czasu , malujemy, układamy podłogi itd itd :))) Ale już jutro wklejam nowe zdjęcia:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz