wtorek, 4 lutego 2014

Historia drewnianej podłogi

Pierwszy raz w życiu poczułam( no i zobaczyłam na własne oczy:))))) ,że przeholowałam  ze swoją twórczą wizją, którą bez namysłu wcieliłam w życie:) Ja spać nie mogłam przez tą podłogę. Zawsze marzyła mi się podłoga drewniana malowana na biało, ale jak przyszło do realizacji to zabrakło mi odwagi i pojawiły się wątpliwości co do utrzymania czystości :):) Hmmm.... no cóż - będzie taka szarawo-niebiesko -bielona- i jeszcze trochę poprzecierana -żeby było widać słoje i strukturę drewna:). Oczywiście biała farba akrylowa i trochę barwników i do dzieła. Jak rozrobiłam farbę to byłam z siebie bardzo zadowolona:) pierwsza próba też wyszła całkiem całkiem. Kochani jak ja się rozpędziłam z tym malowaniem to po 4m2 płakałam i nie miałam pojęcia jak to odkręcić. No nie tak to sobie wyobrażałam:((((( I na złość wszyscy przychodzili mnie odwiedzić i  przyglądali się co ja wyczyniam z tą podłogą. Jak widziałam ich miny, to już wogóle byłam załamana. Brnęłam w to dalej, bo przecież musiałam pomalować całość, i cały czas myślałam ,że jak wyschnie to będzie super:). Ale nie było. Rano przeżyłam szooook. Kolor był niebieski i to taki niebieski za którym nie przepadam , ale ja byłam wkurzona......( a tak naprawdę to byłam tak załamana, że obiecałam sobie,że nic już nie będę kombinować- NIGDY W ŻYCIU!!!!!) Ale coś z podłogą zrobić musiałam- bielenie raz, bielenie drugi raz, potem przecieranie i teraz jest ekstra- ale co ja się narobiłam to nawet sobie nie wyobrażacie, nie mogłam się wyprostować i kolana mi siadły :))))))) teraz podłoga jest szaro- niebiesko-bielona -----i już nieco przez psa zniszczona-----co nam oczywiście nie przeszkadza bo my przecież kochamy starocie :))))) A jak opinie znajomych?! Uwierzcie mi różne - jedni są zachwyceni , inni twierdzą ,że parkiet na wysoki połysk byłby o niebo ładniejszy, a jeszcze inni twierdzą ,że jak można tolerować takiego szkodnika ( czyli naszego labradora) Ale ja cały czas powtarzam, że dom muzeum to nie dla nas a jak się zniszczy tak , że ja już to stwierdzę to sobie odnowie- albo se przemaluje- a jak !!!!! ( hahaha)
tu kolor jest ciemniejszy niż w rzeczywistości, ale doskonale widać przecierki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz